Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Marina Marina Marinaaaa

''Marina, Marina Marinaaa '' λοιπόν, όπως λέει και το τραγούδι που φροντίζουν καθημερινά να μας το θυμίζουνε οι '' τροβαδούροι '' του κέντρου. Οι κάτοικοι και οι θαμώνες του, με εννοούν. Φανερά επηρεασμένη , όπως σας ομολόγησα απο τους πλανόδιους τραγουδιστές και τρομερά περήφανη που το όνομα μου ακούγεται σε όλο το κέντρο της πόλης κάνοντας άτομα που είτε πίνουν καφέ, είτε περιφέρονται εκεί γύρω, να με θυμηθούν και να με ξαφνιάσουν με ένα τηλέφωνο ή ένα sms ( δεν έχει τύχει ακόμα, αλλά θα μου άρεζε) ή ακόμα απλά φέρνοντας με στο μυαλό τους, αρχίζω να γράφω την παρθενική μου ανάρτηση.
Με μερικά δέκατα, μία αδυναμία που την συμπληρώνει μία αδιαθεσία,, δε θα ασχοληθώ με κλατι πρωτότυπο αλλά θα αναφερθώ στο τραγούδι που αποτέλεσε την αιτία που έχω blog. Ξέρω ίσως είναι λίγο βαρετό, αλλά εγώ θα το κάνω.
Google it λοιπόν και βρίσκω το όνομα του ιταλού Rocco Granata που πρωτοτραγούδησε το 1959 το '' Marina, Marina Marina''. Η επιτυχία στην Αμερική και Ευρώπη έκανε τον Louis Armstrong και την Dalida να το ερμηνεύσουν, αντίστοιχα με τον ιδιαίτερο τρόπο τους. Δεν έλλειψαν διασκευές και χιλιάδες άλλες εκτελέσεις. Τέλος όμως κι αυτό γιατί βαρέθηκα ακόμα κι εγώ. Αφού με ευχαριστήσετε για τις πληροφορίες που όσο απλόχερα σας έδωσα, ας πάμε στο τρομακτικό μέρος, που δεν είναι παρά η γνωριμία μας !
Μαρίνα όπως θα καταλάβατε το όνομα μου, 19χρονο πλάσμα που ανυπομονεί να γίνει και επίσημα 19 στις 14 Δεκεμβρίου. Βρίσκομαι για κάποιον λόγο στο τρίτο εξάμηνο του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών που φέτος έφυγε από τον χώρο της Πανεπιστημιούπολης και στεγάζεται μαζί με τους δημοσιογράφους στην Εγνατία 46. Δε ξέρω για εσάς, αλλά για μένα αυτό είναι ύποπτο. Δε πιστευω πως είναι τυχαία η απομόνωση των πολιτικών και των δημοσιογράφων... Αν πάλι του χρόνου η Εγνατία 46 αρχίζει να στεγάζει και κάποιο εξάμηνο της Θεολογίας ( ! ) τότε οι υποψίες μου θα ισχυροποιηθούν δραματικά. Σκεφτείτε έναν πολιτικό, έναν δημοσιογράφο κι έναν... Παπά να είναι ''φίλοι'' από τα παλιά. Είναι αστείο, δε μπορείτε να πείτε! Τρέχω μακριά από αυτό το θέμα της Παιδείας ή ακόμα χειρότερα της Πολιτικής, καθώς είναι η πρώτη μου επαφή μαζί σας και θέλω να με πάρετε με καλό μάτι! Άσε που δε θα προλάβω ούτε να κάνω μπάνιο, ούτε να πάω στη δουλειά.
Μπαι Μπαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: