Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Χαμηλές Πτήσεις

Τελικά έπρεπε χθές να συνεχίσω να γράφω περί πολιτικής και παιδείας γιατί δε θα έκανα μπάνιο και δε θα πήγαινα στην δουλειά. Για άλλη μιά φορά λοιπόν φταίχτης η πολιτική και η παιδεία.
Ακολούθησα πιστά το πρόγραμμά μου και έκανα μπάνιο και πήγα για δουλειά. Όλα στην αρχή ήταν υπέροχα, όπως συμβαίνει πάντα άλλωστε, καθώς είχαμε ζωντανή μουσική, ήρθαν και τα παιδιά απο την σχολή. Κι εκεί λοιπόν που όλα κυλούσαν ήρεμα και ωραία, μισή ώρα πριν σχολάσω και με την ιδέα οτι θα κάτσω να πιώ μια μπύρα με τα παιδιά, κατεβαίνοντας καμαρωτή καμαρωτή τις σκάλες έκανα ένα άλμα που θύμισε αρκετά Super man όπως προσπάθησε μέσα απο τα γέλια της να μου περιγράψει η Νανά. Καλά καταλάβατε, έκανα μάθημα πτήσης χθές το βράδυ και κατάφερα να πετάξω πάνω απο τρία σκαλιά με έναν δίσκο στα χέρια μου. Προσγειώθηκα ανώμαλα κοντά στο μπάρ αλλά ώς άξια σερβιτόρα, ο δίσκος και τα ποτήρια πάνω του δεν έπαθαν ούτε μία γρατσουνιά σε αντίθεση με μένα που φορτώθηκα ενα ωραιότατο διάστρεμμα στον αριστερό μου αστράγαλο.
Σαν γενναίο κορίτσι που είμαι, μόνο ένα δάκρυ κύλησε στα μάτια μου και τρύπωσα μέσα στα '' καμαρίνι '' μου κι άρχισα να στέλνω sms γκρίνιας. Ένα απο αυτά, πήγε και στον Μάριο που καθόταν μέσα με τα παιδιά. Αφού έβαλα πάγο και άκουσα διάφορες συμβουλές για το τί πρέπει να κάνω ( όχι Λόη, δεν το έβαλα σε λεκάνη με χλιαρό νερό ούτε το έτριψα! ) κούτσα κούτσα πήρα το μπουφανάκι μου, ευχήθηκα στο boss χρόνια πολλά για την γιορτή του (Μιχάλης βλέπετε), χαιρέτησα και τα παιδιά κι έφυγα.
Το ταξί με άφησε δίπλα στο σπίτι μου, έκανε και μια υπομονή μέεεεχρι να βγω απο το όχημα. Έκανα σε δέκα λεπτά διαδρομή που συνήθως δε μου πέρνει πάνω απο 30'. Ανέβηκα πάνω , τους ξύπνησα όλους, ακολούθησε η δεύτερη γκρίνια, άλλαξα το status μου στο facebook για να ενημερώσω όλους τους διαδικτυακούς μου φίλους και επεσα για ύπνο.
Ξύπνησα σήμερα κι απο εκείνη την ώρα περιφέρομαι αργά αργά μεσα στο σπίτι. Άλλο ένα ήσυχο και σπιτικό weekend λοιπόν με περιμένει. Ταινίες, άπειρο φαγητό και ύπνος !

Δεν υπάρχουν σχόλια: