Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

CHANGE WE NEED

Αλλαγή η Αμερική, αλλαγή και η Μαρίνα. Αλλάζω λοιπόν. Θα βλέπω την ζωή από την αισιόδοξη σκοπιά, δε θα πιέζω τον εαυτό μου σε τίποτα και θα έχω σαν θρησκεία μου τον χρόνο και την δυναμή του. Θα επικαλούμαι την δύναμη του '' ό,τι είναι να γίνει θα γίνει '' και θα ζώ την κάθε στιγμή μου σαν να ήταν η τελευταία μου. Πειθαρχία, συνέπεια και πρόγραμμα στην καθημερινότητα μου θα τεθούν σε λειτουργία.
Καλά καταλάβατε, αρχίζω δίαιτα και αυτό είναι το κλασσικό παραλήρημα που προηγείται πρίν από μια τέτοια απόφαση.
Έρχονται γενεθλια, χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στην Βιέννη. Τί άλλο να ζητήσω για να είμαι χαρούμενη; Την υγεία μας θα έλεγα και το κέφι μας για ζωή. Νιώθω οτί τα έχω και αυτό με κάνει να πετάω απο την χαρά μου ! Είμαι ευτυχισμένη και νιώθω περήφανη γι'αυτό.
Βρείτε το κρυφό σας ταλέντο. Η ικανότητα σας σε αυτό θα σας κάνει να νιώσετε όμορφα. Αφιερώστε μισή ωρα, ένα τέταρτο της ημέρας σας σε αυτό. Τραγουδήστε χωρίς να ξέρετε τους στίχους, ζωγραφίστε στο πίσω μέρος ενός εισητηρίου, μαγειρέψτε χωρίς να να υπολογίσετε τις θερμίδες! Κάντε το. Αφιερώστε στο ταλέντο σας λίγο απο τον χρόνο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: