Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Βγήκα έξω σήμερα, και τί κατάλαβες θα μου πείς, και πολύ δίκιο θα έχεις, αφού τώρα πονάω πιό πολύ καθώς το πατούσα το έρμο. Αχ ρε Θωμά, έπρεπε να πάρουμε και στον γυρισμό λεωφορείο από την fena.
Που λέτε, πήγαμε σήμερα να δηλώσουμε συμμετοχή για εθελόντική εργασία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Ένας θεσμός που πραγματικά είναι συγκινητικός και ευτυχώς βρίσκει ανταπόκριση. Από τα λίγες διοργανώσεις που χαίρεσαι να την ζήσεις. Και πώς αλλιώς να την ζήσεις καλύτερα αν δεν την δείς και την χαρείς απο ''μέσα''. Εννοώ φυσικά την εθελοντική εργασία που θέλω να ελπίζω ότι θα κάνω.
Κάθε φορά που πήγενα να απολάυσω κάποια ταινία στο Φεστιβάλ, πάντα ζήλευα τις κοπέλες με τα ταμπελάκια τους που τρέχανε απο κεί κι απο δώ, κόβανε εισητήρια και γενικότερα αποτελούσαν μέρος αυτού, ενώ εγώ έπινα ice tea λεμόνι ή στην καλύτερη green. Βέβαια εδώ τίθεται ένα μεγάλο κι εύστοχο ερώτημα που μόνο του χρόνου τέτοια εποχή θα είμαι σε θέση να απαντήσω. Αυτό δεν είναι κανένα άλλο απο το εξής: Πόσο σίγουρη μπορώ να είμαι οτί οι κοπέλες με τα ταμπελάκια που εργάζονταν εθελόντικα για πρώτη φορά, δεν ένιωθαν ζήλεια για μένα που έπινα το τσάι μου έτοιμη να μπώ μέσα στην αίθουσα και να απολάυσω την ταινία;
Θέλω πολύ να το απαντήσω αυτό το ερώτημα, γι'αυτό θα περιμένω με ανυπομονησία να με πάρει τηλέφωνο η συμπαθέστατη κυρία που μου έδωσε το φυλλάδιο της αίτησης.
Όσον αφορά την ανακάλυψη μου για τις χωρίς λόγο κι αιτία, φωνές μου, το συνέχισα και σημερα. Μπορώ να πω μου άρεσε και σήμερα που το έκανα και σε άλλους. 'Εχω και καινούργιους οπαδούς μάλιστα. Μόνο η Αλεξάνδρα με αποκάλεσε νευρόσπαστο. Γυρνώντας σπίτι ακολούθησε η τελευταία κρίση μου, αυτή τη φορά με κοινό τον μπαμπά μου που τόλμησε να φέρει την ταινία που του είχα απαγορέυσει. Ironman... Αυτή είναι η ταινία, η οποία πρέπει να σας τονίσω πώς είναι τελικά πολύ καλή με ωραία και περιποιημένα εφέ.
Κι εκεί που θα έκλεινα, ήπια νερό και θυμήθηκα κατι που με παραξένεψε σήμερα. Έχω καταναλώσει πάνω απο δέκα λίτρα νερό σήμερα. Άλλο και πάλι αυτό. Μα τόση δίψα πια;
Σας αφήνω γιατί νομίζω σκέφτομαι πολύ σήμερα και γι'αυτό διψάω συνέχεια!

Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: