Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

Εξομολογήσεις.

Γι'αλλη μια φορά θα το κάνω. Βλέπεις με έχει σώσει πολλές φορές, άλλη μία δεν έβλαψε κανέναν. Το'χουν πει κι άλλοι αυτό (βλ. Παπαρίζου, "μιά ζημιά ακόμα τί πειράζει", βλ. Μαξ Βεμπερ " από την στιγμή που κάτι υπάρχει, δεν έχει σημασία η ποσότητα του, αλλά μόνο το γεγονός οτί υπήρξε έστω μιά φορά".) Θες και βιβλιογραφία; Πφφ. Χέσε με ρε που θα μου κάνεις και πνεύμα. Και ειδικά με ένα τόσο λεπτό θέμα. Είναι απαράδεκτο.
Ένα μεγάλο κομμάτι κασέρι με κάνει να σκέφτομαι γιατί δεν είχα νέα απο την Μασαχουσέτη (δε με νοιάζει καθόλου αν δε γράφεται σωστά, κοινώς στα παπάρια μου για να μιλήσω και στην γλώσσα σου) και φυσικά οι αιώνιες μαλακισμένες μου σκέψεις στο προσκήνιο. Πότε βρε πουλί μου θα το βουλώσεις; Άσε με γαμώτο ήσυχη. Άσε με να κάνω ο,τι γουστάρω. Πάω και Βερολίνο άμα μου καπνίσει. Ναι τώρα πονάω κι όταν καταπίνω, σιγα να μη δε κρύωνα με τόσο καλό καιρό. Μη ξεχνάς με ποιόν έχεις να κάνεις. Είμαι εγώ, ο μαλάκας που κάνει τα κουμάντα του και βάφει και τα νύχια του πιό πριν. Ή μήπως πρίν πιό;... Δε ξέρω βρε καλό μου. Τί μου φταίς μωρέ κι εσύ; Εδώ έχεις να κάνεις με ψυχασθένεια δε βλέπεις; Άκους εκεί με βλέπει και τρέχει να μπει στο ασανσέρ. Ρε πάπαρι, χάρη μου κάνεις κιόλας. Σιγά να μην έμπαινα και μαζί σου στο ασανσέρ. Πώς το θες; Να σου τραγουδάω και Βαλάντη; Σαν πολύ την είδες. Μήπως θες και κάνα λαιβ; Γιατί όχι, πήρα και κιθάρα. Σκέψου το και στείλε μου μήνυμα. Εγώ σοβαρολογώ. (να το συνεχίσω;) Μπα μωρέ άστο πήγε και αργά και βιάζομαι λιγάκι. Ναι ναι άστα να πάνε, έχουμε τρεχάματα απο δω κι απο κεί.
Εγώ τα΄λεγα πως η ταινία θα΄ταν μούφα, τζάμπα κουβάλησα και την σινεφίλ. Μα τόσο κουκούλα να μην είδες βρε καλό μου την ώρα; Μιά ώρα αργότερα άρχιζε κι εσύ αγχώθηκες κιόλας οτί θα καθυστερήσω. Άκους εκεί; Είστε μήπως κάτω των 18; Ναι μίστερ, πάω και σχολείο αύριο, ασε ασε αντί να διαβάζω ιστορία κατεύθυνσης που δίνω και πανελλαδικές να σε δυό μήνες, κάθομαι και σου δίνω αναφορά για το πόσο χρονών είμαι.
Άντε σήκω φύγε τώρα απο δω πέρα γιατί πήγε και αργά (επαναλαμβάνομαι νομίζω) κι έχω να κάνω και μπανάκι. Μουτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: