Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

2007

Oχούυ εντάξει. Σου το΄ρκίζομαι, θα τα κόψω όλα αυτά. Με χαλάνε βλέπεις! Ναι κι εγώ το παρατήρησα. Έχεις δίκιο. Παρντόν.
Δε μιλάω για ναρκωτικά αλήθεια. 'Αντε τώρα εσύ να με πιστέψεις. Πρόκειται για κάτι πολύ χειρότερο. Τις παρτίδες με την πάρτη μου. Άντε δε θα ξανασχοληθώ.
Εσύ όλα καλά; Μου'λειψες πολύ η αλήθεια είναι. Άντε πέρνα καμιά βόλτα το βράδυ. Ξερεις πού. Νομίζω σε πέτυχα σ'ένα πάρτυ χθες αλλά δεν είμαι σίγουρη. Τραγουδούσες νομίζω με ένα μικρόφωνο και μετά μπλέχτηκαν τα πόδια σου στο καλώδιο και κάπου εκεί έπεσες. Εσύ ήσουν ή δεν έχω καταλάβει ακόμα με ποιόν μιλάω; Έλα πλάκα κάνω, θα σοβαρευτώ.
Οκ λοιπόν, σοβαρεύτηκα! Χαρούμενη με κόβω σήμερα... τον λόγο δε βλέπω. Α ναι μπορεί να'ναι κι αυτό. Λες; Μπα πολύ τραβηγμένο.
Σοβαρεύομαι δεύτερη φορά και σταματώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: