Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Εγώ κι εσύ μαζί.

Ναι μόνο που δεν είναι θέμα ούτε κάποιας υποτιθέμενης αδυναμίας μου, ούτε ανυπέρβλητης βλακείας. Είναι πολύ απλά οτί δε θέλω. Ούτε τώρα, ούτε θέλησα όταν ίσως έπρεπε.
Τώρα άντε εσύ που με θεωρείς όλο και πιό ανόητη, να καταλάβεις τί σου λέω. Άκουσε με όμως τώρα. Απλά άκουσε με, δεν σου ζητάω να με καταλάβεις και φυσικά ούτε να μου δώσεις δίκιο.
Δύο παίζονται φιλαράκι μου. Μόνο δύο είναι οι εναλλακτικές σε αυτό το θέμα.
Ή τελικά να είμαι αυτό που ανησυχείς και υποστηρίζεις οτί είμαι, ή απλά εσύ να μην θέλεις να καταλάβεις. Εγώ φοβάμαι να δεχτώ οτί είμαι αδύναμη και βρίσκω παρηγοριά στο ψέμμα που μου λέω κι εσύ φοβάσαι να απαρνηθείς για λίγο το τί πιστεύεις γιατί θα βρεθείς να αιωρείσαι στο κενό.
Είδες; Μπορείς να βρεθείς ανα πάσα στιγμή στην θέση μου κι εγώ στη δική σου. Οι ρόλοι αλλάζουν; Γυρνάει ο τροχός θες να το πείς; Όπως θέλεις, δική σου επιλογή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: