Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 9 Απριλίου 2011

Love Storiz #3

Αν ξεκινήσω με την φράση που λέει
  • πώς ένας άντρας είναι ικανός για οτιδήποτε προκειμένου να ρίξει μιά γκόμενα.
κινδυνεύω να ακουστώ αρκετά απόλυτη, φεμινίστρια ή πολύ χειρότερα σαν κάποια που την πάτησε, γι'αυτό θα το αλλάξω κάπως και θα πω το εξής:
  • ένας άντρας είναι ικανός και ιδιαίτερα πρόθυμος, να κάνει και να πεί οτιδήποτε θέλει να ακούσει η κοπέλα, προκειμένου να την ρίξει.
Ναι το ξεστόμισα και στη παρούσα φάση της ταπεινής μου ζωής και φυσικά εμπειρίας. Επίσης θα έμπλεκα ακόμα και σε καυγά εάν κάποιος υποστήριζε κάτι διαφορετικό.
Οι αιώνιοι και άλυτοι καυγάδες μεταξύ φίλων και φύλων που συνήθως καταλήγουν σε κουραδοαποφθέγματα χιλλιοειπωμένα, μασημένα, ψαγμένου και απαισιόδοξου νοήματος φάση:

  • Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας
  • Οι άντρες είναι γουρούνια
  • Μακάρι να ήξερα πώς σκέφτονται οι γυναίκες
  • Μακάρι να ήξερα πώς σκέφτονται οι άντρες
  • Ο άντρας το μόνο που θέλει είναι να πηδήξει
  • Η γυναίκα θέλει σχέση/γάμο
  • Οι γυναίκες τα αναλύουν όλα
  • Οι άντρες είναι ωμοί
  • Οι γυναίκες είναι πουτάνες

Αυτό που εννοούσα προηγουμένως με την τελική μου απόφαση για το πώς θα ξεκινήσω, είναι ότι με άλλα λόγια, οι άντρες ξέρουν πολύ καλά τί θέλει μιά γυναίκα και εφαρμόζουν την τακτική της εκπλήρωσης των "θέλω" της με τελικό σκοπό την ικανοποίηση των δικών τους. 
Οι γυναίκες αντίστοιχα, ξέρουν πολύ καλά το παιχνίδι που παίζεται, όμως ο ρόλος τους απαιτεί να ευχαριστηθούν και να ικανοποιηθούν με όλα αυτά. 

Με πιό απλά λόγια:

Ένας άντρας θα προσφέρει απλόχερα αυτό ακριβώς  που θέλει να ακούσει μιά γυναίκα, έτσι ώστε εκείνη να "τσιμπήσει". 

Αποτέλεσμα πρώτο;

Να ευχαριστηθεί ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Είτε αυτός είναι εγκεφαλικός είτε σαρκικός.

Αποτέλεσμα δεύτερο και σημαντικότερο;

Μία σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων που βασίζεται στο κενό νοήματος και στην καίρια και προσωρινή εκπλήρωση αναγκών. 

Κι όλα αυτά γιατί και τα δύο φύλλα, ανεξάρτητα από τις διαφορές τους, ανήκουν στην γενικότερη κατηγορία του ανθρώπινου είδους.

Κι όλα αυτά γιατί μπορεί να έχουμε και οι δύο αυτό που θέλαμε έστω και για λίγο και ξανατονίζω ο καθένας με τον δικό του τρόπο, όμως κάποια στιγμή έρχεται στο προσκήνιο εκείνη η απουσία του ίδιου του νοήματος όλου αυτού και εκεί είναι ξαφνικά νιώθεις οτί όλα αυτά που είχες ήταν ψεύτικα. 

Επίσης θα έμπλεκα σε καυγά αν κάποιος υποστήριζε πώς υπάρχει κάτι χειρότερο απο το να σταματάει κάτι να΄χει νόημα. Σχεδόν σε στοιχειώνει και σε κάνει να απορείς εάν όντως υπήρξε αφού είναι τόσο ανόητο πιά. Σε κάνει να σκέφτεσαι την κάθε σου πράξη, την κάθε σου λέξη, την κάθε σου σκέψη. Σε κάνει να σταματάς να ζεις αυθόρμητα. Ώριμα.

Και τί γίνεται μετά απο όλα αυτά;

Τίποτα καινούργιο, ξαναρχίζεις απο την αρχή. Το πολύ να αποστηθίσεις λίγο καλύτερα τα λόγια σου αυτή τη φορά.





Παλαιότερα:   love storiz #1     love storiz #2

8 σχόλια:

La Dona Catalana είπε...

Επίσης θα έμπλεκα σε καυγά αν κάποιος υποστήριζε πώς υπάρχει κάτι χειρότερο απο το να σταματάει κάτι να΄χει νόημα. Σχεδόν σε στοιχειώνει και σε κάνει να απορείς εάν όντως υπήρξε αφού είναι τόσο ανόητο πιά. Σε κάνει να σκέφτεσαι την κάθε σου πράξη, την κάθε σου λέξη, την κάθε σου σκέψη. Σε κάνει να σταματάς να ζεις αυθόρμητα. Ώριμα.

πολύ σωστό αυτό μαρινάκι!

Marouli είπε...

Συμφωνω με τα τελευταια σου λογια που ειπωθηκαν και στο αποπανω σχολιο..

Σκεφτεσαι αρχικα τα παντα μεχρι να χαλαρωσεις αλλα ποτε δεν χαλαρωνεις-αφηνεσαι τελειως...

Να σε προσεχεις!

Μαρουλοφιλακια!

Animas είπε...

Kati pas na peis alla stin teliki den les tipota. Simazepse tis skepsis sou kai pick a side.

p.s Enas antras den ginete na kserei ti thelei mia gineka giati poli apla oute i idia gineka den kserei ti thelei.

Marina, Marina Marinaaa είπε...

"Η γυναίκα δε ξέρει τί θέλει", ας πούμε πώς δεν είναι απλά μιά μασημένη κλισσέ ατάκα κι ας υποθέσουμε οτί έστω ισχύει. Αυτό που κολλάει με το τί θέλει ο άντρας απο την γυναίκα; Το τί θέλει μιά γυναίκα είναι δική της υπόθεση και δεν υπάρχει λόγος να επηρεάζει το τί θέλει ο άντρας απο αυτήν.
Όμως I pick up a side τώρα και θεωρώ τεράστια αποτυχία το να δεχτώ την ανούσια γενικότητα του οτί μιά γυναίκα δε ξέρει τί θέλει γιατί αν την δεχτώ πρέπει να καταπιώ κι άλλα τέτοια αμάσητα φάση "Ο άντρας νοιάζεται μόνο για το πήδημα" πράγμα που δε πίστεψα ποτέ μου.
Αλλά ας μείνω στο οτί δε λέω τελικά τίποτα και θα προσπαθήσω να πω με δύο λόγια τί θέλω να πω σε αυτό το κείμενο.

Μία γυναίκα έχει ανασφάλειες κι ένας άντρας το ξέρει καλά.
Ο άντρας λοιπόν θα κάνει ο,τι περνάει απο τα χέρια του για να τις καλύψει.
Η γυναίκα το ξέρει όλο αυτό το παιχνίδι. Εδώ καταλήγουμε στο οτί όλο αυτό είναι ένα παιχνίδι ρόλων που ο καθένας ξέρει την συνέχεια, τους κινδύνους και τα ρίσκα.
Η γυναίκα καλύπτει τα κενά της, αν θες τα "διαδικαστικά" της με τη βοήθεια του άντρα και στη συνέχεια δίνει στον άντρα αυτό που κι εκείνος ήθελε.
Ποιό είναι το τέλος; Βαριούνται γιατί όλο αυτό στηρίχθηκε σε μιά ανούσια μπούρδα, το συνειδητοποιούν κι εκεί όλα κάπου τελειώνουν.

Marina, Marina Marinaaa είπε...

επίσης δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρω θέση και να υποστηρίξω κάποιο απο τα δύο φύλλα γιατί προσπαθώ να συμβιώνω με το άλλο φύλλο, κι αν κάτσω να θέσω επιχειρήματα είτε εναντίον του είτε να πάρω το μέρος του θα΄χω μάλλον ...πόλεμο.

Nandia είπε...

Ε,τι θα κάνω κι εγώ θα συμφωνήσω...έτσι είναι τα πράγματα...

Marina, Marina Marinaaa είπε...

@Nandia: με συγχωρείς για την καθυστέρηση απάντησης στο σχόλιο σου απλά μόλις το είδα :S
και τώρα ακολουθεί η σοβαρή απάντηση:
ειλικρινά όταν έγραφα το κείμενο ένιωθα πώς άδικα γενικεύω κι οτί ίσως είναι λάθος να βγάζω τέτοια συμπεράσματα, αλλά μετά απο συζητήσεις και γενικότερα απο την πορεία του πράγματος, χάρηκα που βρήκα ανταπόκριση (έστω απο την γυναικεία πλευρά:P )
ευχαριστώ λοιπόν για το σχόλιο :DDD

DarkBlazer είπε...

hmm... diafwnw me thn arxh, to telos... kai th mesh tou arthrou sou! Koita h alitheia einai pws tha mporousa na grapsw allo ena arthro diplasio apo to diko sou gia na apanthsw se ayto, alla tha prospathisw na anaferthw se ayta pou thelw periliptika.

"ένας άντρας είναι ικανός και ιδιαίτερα πρόθυμος, να κάνει και να πεί οτιδήποτε θέλει να ακούσει η κοπέλα, προκειμένου να την ρίξει."
mikrh (an kai shmantikh) h diafora me ayto pou den itheles na peis. Parayta synexizeis na akougesai apolyth kai genikeyeis poly. Epishs elpizw na mhn xreiastei na mpleksoume se kayga an sou pw oti diafwnw kathetws sthn parapanw frash sou! Tha htan poly pio konta stis apopseis mou an antikathistouses pantou sto keimeno th leksh antres me th leksh malakes... Nai, giati enas antras pou sevetai ton eayto tou kai de thelei apla na phdhksei, opws ki esy pisteyeis oti den paei akrivws etsi, de noeitai na flomwsei thn kopela me mpourdes apla gia na proxwrhsei to thema. Mporei na ginei pio anektikos, pio diplwmatikos, pio ypervolikos, alla de tha arxisei na leei mpourdes. Ta kena pou dhmiourgoun oi anasfalies twn gynaikwn, stis idies, den kalyptontai me thn ekastote mpourdologia tou ekastote mpourdomalaka... antithetws apla kalyptwntai proswrinws kai meta synexizoun na yparxoun pithanotata vathytera apo prin. Ta kena ayta gemizoun kai kleinoun gia panta mono meta apo alitheies kai pragmatika synaisthimata kai pali xreiazetai xronos (exw varethei na akouw wraies kopeles na lene oti einai asxhmes kai to xeirotero... na to ennooun).

Symfwnw mazi sou oson afora thn apousia nohmatos apo tis fraseis pou paratheteis kai alles antistoixes me aytes, thymizoun isws perissotero ayta pou legame sto dhmotiko kai sto nhpiagwgeio..
(agoria ippotes, koritsia mayres kotes! :P )

Epishs egw thewrw oti oi antres den kseroun oute kan plhsiazoun sto na kseroun ti theloun oi gynaikes kai antistrofws (oute oi gynaikes dld kseroun ti theloun oi antres). Kai ekshgoumai, kathe gynaika einai diaforetikh (ok nai, yparxoun 10-20 fraseis pou tha aresoun sto 99% twn gynaikwn, alla sthrizomenos se ayto pou eipa parapanw ki oti de thes apla na phdhkseis de tha xrhsimopoihseis tis fraseis aytes) kathe diaforetikh gynaika exei ta dika ths thelw kai tis dikes tis idietairothtes! An mporousa na kserw kathe thelw kai kathe idieterothta kathe gynaikas... tha hmouna theos (kati ligotero apo oti eimai twra dhladh). Opws kai na xei katalavaineis oti den exeis ta idia thelw me tis files sou. Mporei na ta phgaine kala enas pou tha erxotan kai tha sou elege ta 5 pragmata tou style eisai poly omorfh, eisai poly eksypnh klp klp (estw me pio peritexno tropo), alla enas pou tha erxotan kai tha sou milouse gia pragmata ta opoia pisteyeis oti den ta exei proseksei kaneis pera apo esena, proseksei ekeinh th rytida (leme twra) pou exeis kanei apo to xamogelo kai esy th vriskeis poly gohteytikh kai sthn ektheiasei, de tha exei perissoteres pithanothtes? Kai antistoixws de tha exeis kai esy perissoteres pithanothtes na vrikes kapoion pou endiaferetai ontws gia esena? (h' enan "epaggelmatia" peftoula :P )

Les to xeirotero einai to na xaneis to nohma. Oxi den einai ayto, giati an xaseis to nohma symainei oti mporeis na thymitheis oti kapote eixe estw kapoio nohma... to xeirotero einai na anakalypteis oti pote den eixe nohma! Ekei apogohteyesai, krineis ton eayto sou, giati einai kai thema egwismou "pws ginetai na epeleksa toso lathos, EGW?" ktl.

Kai teleiwnontas, tha htan poly pio konta stis apopseis mou to keimeno sou an opou gynaikes antikathistouses me xazogomenes, eidika gia thn teleytaia sou frash "Τίποτα καινούργιο, ξαναρχίζεις απο την αρχή.".

(Nai, ayto htan perilhptika!)