Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Κυριακή, γιορτή και σχόλη να'ταν η βδομάδα όλη -ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

Μα τώρα σοβαρά, σε ποιόν αρέσει η Κυριακή; Αν ναι, θα ήθελα να μου στείλει προσωπικό μήνυμα με τα επιχειρήματα του μπας και αρχίσω να βλέπω με άλλο μάτι το όλο θέμα. Ας το πάρουμε όμως από την αρχή.
Εκτός του οτί δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να ξυπνήσεις το πρωί της Κυριακής καθώς η πόλη θυμίζει silent hill γιατί όλα είναι κλειστά και όλοι λείπουν, εσύ ξυπνάς και μάλιστα με κόπο γιατί όλο και κάτι θα έκανες Σαββατόβραδο, είτε έξω, είτε μέσα στο σπίτι. Σηκώνεσαι κατά τις 14΄00, έχει περάσει τουλάχιστον η μισή μέρα. Αν η μέρα είναι μουντή, μην μου το πείς γιατί ήμουν σίγουρη! Απαίσια μέρα. Κι εκεί που τίποτα δεν μπορεί να το κάνει χειρότερο, να σου θυμίσω αγαπητέ πως αύριο θα έχουμε Δευτέρα που σηματοδοτεί μια καινούργια εβδομάδα 'Αλλη μια εβδομάδα που θα έχει κατάληξη μια απαίσια Κυριακή σαν την σημερινή.
Ουφφφφφ. Σε αυτό το σημείο ταιριάζουν απόλυτα οι στίχοι του τραγουδιού που τυχαίνει να ακούω τώρα ( ε δε έτυχε τόσο πολύ... ) " Άχαρη μέρα " τραγουδάνε οι Τρύπες και άντε βγάλε μου εσύ από το μυαλό, οτί δεν ήταν Κυριακή όταν το γράψανε. Κακοντυμένη μέρα, κάνε μας συντροφιά λοιπόν.
Για την ιστορία :
Τουλάχιστον χθές το βράδυ ο Γιάννης Αγγελάκας και οι Επισκέπτες του, μας χάρισαν μια μαγική συναυλία γι' άλλη μια φορά. Όμορφος τρόπος να κλείσουμε έναν μήνα γεμάτο κακουχίες κι αναποδιές.
Τώρα όμως με συγκίνηση ανακοινώνω οτί επιτέλους πάω για διάβασμα αφού έχω μερικά βιβλία.
Μπαι-Μπαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: