Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Βρε τα Λαμόγια

Ε νομίζω το ποτήρι έχει ξεχειλήσει για τα καλά. Δε φτάνει δηλαδή που είχε ξεχειλήσει εδώ και καιρό κι αντί να μας πούν κι ένα ευχαριστώ που δεν είπαμε τίποτα, αυτοί όχι μόνο δεν έκαναν καμιά προσπάθεια να το αδείασουν λίγο, αλλά έριξαν περισσότερο νερό προκειμένου να φτάσει σε τέτοια ποσότητα που να έιναι ικανό να μας πνίξει. Τα κατάφερε, καθημερινά μας πνιγόμαστε μέσα στο δίκιο μας, που κοντέυουμε με τα λαμόγια που ψηφίζουμε να το ξεχάσουμε κιόλας. Δε λέω χάσουμε αλλά ξεχάσουμε, διότι το λεγόμενο δίκιο μας, έχει χαθεί προ πολλού.
Θυμάστε εκείνη την ιστοριούλα με τα βιβλιαράκια του πανεπιστημίου; Ξεχάστε την. Βιβλία καπούτ. Εδώ και ένα μήνα εκείνη η φωνούλα που μου φώναζε '' ΜΗ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ, ΜΗΝ ΜΟΡΦΩΝΕΣΑΙ'', έχει βραχνιάσει η καημένη, καθώς πιά δε μου το λέει, αλλά στρινγκλίζει μες τ'αυτάκια μου που είναι και πονεμένα απο την βρωμοωτίτιδα που με κατακλύζει. Έχουμε λοιπόν την απώλεια του δεξιού αυτιού μου, έχουμε και την εξεταστική που θα πάει χαμένη. Χαμένη όπως ακριβώς είναι και η ελληνική Παιδεία. όπως ακριβώς είναι και η Ελλάδα ολόκληρη.
Σε δώδεκα μέρες, έχω εξετάσεις. Βιβλία απο ΄βδομάδα όπως μου είπε η τύπισσα στο βιβλιοπωλείο. Ήθελα να της σπάσω το κεφάλι εκείνη τη στιγμή, αλλά να μου πείς τί φταίει κι αυτη. Άλλοι φταίνει, τα Λαμόγια. Η Δημοτική Βιβλιοθήκη δε τα΄χει, αλλά δε φταίει αυτή. Η βιλιοθήκη του Πανεπιστημίου δε τα δανείζει, αλλά δε φταίει αυτή. Τα φιλαράκια μου τα μεγαλύτερα τα χρωστάνε και διαβάζουνε απο αυτά. Άντε τώρα, βρές εσύ το βιβλίο να διαβάσεις. Φυσικά τη νύφη θα την πληρώσει κυριολεκτικά αυτή τη φορά ο μπαμπάς, που στέλνει το παιδί του φροντιστήριο για να μπεί το καμάρι του στο Δημόσιο Δωρεάν Πανεπιστήμιο και μετά να χτυπάει, μαζί με το προαναφερθέν καμάρι, του στον τοίχο που δε το΄στειλε κατευθείαν στο εξωτερικό. Αμ βέβαια, τί νόμιζες; Δε το σκεφτήκαμε αυτό;
Δηλαδή να παρακαλάς το Πανεπιστήμιο να σου διδάξει, αυτό να αρνείται κατηγορηματικά, κι όταν αποφοιτήσεις δε θα΄σαι τίποτα πέρα απο ένα ταλαιπωρημένο, πρώην καμάρι του μπαμπά με πτυχίο ανεργίας.
Κάτι τελευταίο- Ορκίζομαι ! Θέλω να δώ, ποιός καθηγητής που σέβεται τον εαυτό του θα κάτσει να μου βάλει εμένα ερωτήσεις για να δεί εάν διάβασα, κι εαν περνάω το μαθημά του ; Τέτοιο ρε που είναι, δε το θέλω, κράτα το καλά να μη σου φύγει κι εσύ καθηγητή που δε ξέρεις τι γίνεται κι αυτό επειδή δεν ενδιαφέρεσαι να μάθεις τί γίνεται με τα εγχειρίδια που εσύ προτείνεις προκειμένου να γίνει ομαλή η διδαχή σου.
Καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: