Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

ΜΗΝ ΣΠΟΥΔΑΖΕΤΕ! ΜΗΝ ΜΟΡΦΩΝΕΣΤΕ !

Ακούω καθημερινά το Ελληνικό Σύστημα να μου φωνάζει '' Μη σπουδάζεις! Μην μορφώνεσαι !'' και δυστυχώς το εννοώ. Δεν μου δίνουν βιβλία. Δεν με εφοδιάζουν με τα όπλα που χρειάζομαι. Πρώτη Δεκεμβρίου, καλό χειμωνιάτικο μήνα εύχομαι, και βιβλία ακόμα να πάρουμε τα έρημα φοιτητόπαιδα. Σε έναν μήνα οι εξετάσεις αρχίζουν, αλλά βιβλία ακόμα πουθενά. Ε λοιπόν το αποφάσισα, δε θα κάτσω να περιμένω τους μαλάκες να με λυπηθούν και να μου πετάξουν μερικά βιβλία. Θα την βρώ εγώ την λύση.
Είπα το βλήμα, πού πας ξυπόλητος στ'αγκάθια;
Ποιά είναι η πρώτη μου σκέψη; Βιβλιοθήκη. Άρχισα τα τηλεφωνήματα σε Δημοτικές, Κεντρικές, Πανεπιστημιακές Βιβλιοθήκές. Τί άκουσα;
- Τηλεφωνείστε σε αυτό το νούμερο, δεν είμαστε το κατάλληλο τμήμα,
- Καλέσατε στο τηλέφωνο του φαξ, παρακαλώ καλέστε στο... ,
- Μάλιστα, το συγκεκριμένο βιβλίο δε δανείζεται και βρίσκεται στο Βαφοπούλειο Αναγνωστήριο,
-Δεν υπάρχει,
-Δεν υπάρχει,

Αφού κόντεψα να κάνω εμετό τον καφέ που ήπια το πρωί κι αφού δέχτηκα όλη αυτην την αρνητικούρα, αποφάσισα να μάθω τις ενδεικτικές τιμούλες των βιβλίων αυτών. Σε δύο βιβλιοπωλεία τηλεφώνησα. Όταν άκουσα εκείνα τα ''48,50'', ''34,50'', σκέφτηκα να τελειώνα με αυτό το φιάσκο. Έκανα και μερικούς υπολογισμούς του τύπου: 9 μαθήματα, απο δύο βιβλία( είναι παραπάνω, αλλά εδώ μιλάμε για μια μέτρια μόρφωση,μερικά μαθήματα συστήνουν και 4 βιβλία), έχουμε και λέμε, στην καλύτερη των περιπτώσεων 50ευρώ επί 9 = 450 ευρώ. Δε σταματάω όμως εδώ. 450 ευρώ το 6μηνο. Πόσα εξάμηνα έχω ακόμα; Πολλά. Άλλα 5 νομίζω. Ωραία. 3000 ευρώ κοστίζει η δωρεάν δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση στην καλυτερη πάντα των περιπτώσεων.

Τώρα ακούτε μαζί μου το '' Μην σπουδάζεις'';
Μπαι-Μπαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: