Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Lov Storiz #5

...-Α μπα, αποκλείεται, πάνω από τρία χρόνια έχω να ερωτευτώ...
-Μήπως δεν το επιχειρείς κι εσύ;
-Αν το παραδεχτώ, σημαίνει αυτόματα οτί δε τα πάω καλά.
-Για πες μου λοιπόν, τί συνέβη πριν αυτά τα τρία χρόνια;
-Τώρα αλήθεια; Πες εσύ καλύτερα.
-Εγώ καλά, χώρισα πριν λίγο καιρό.
-Χωρίς να ξέρω την ιστορία, ακούγεσαι πιό αισιόδοξος και αν είχαμε επιχειρήσεις, θα ήξερα ποιός θα ήταν ο συνδικαλιστής.
-Τί είναι τώρα αυτό;
-Α, οι γενικεύσεις μου.
-Γενικεύεις;
-Σαν τρελλή. Δε σ'αρέσουν;
-Όχι. Σαν τί γενικεύεις; Τον έρωτα με τις επιχειρήσεις..;
-Τα πάντα. Ακόμα κι αυτό!
-Γιατί;
-Εσύ χρησιμοποίησες την λέξη επιχειρώ.
-Ναι, αλλά με άλλο νόημα, δε μίλησα για μπίζνες.
-Γιατί, δεν υπάρχει κέρδος;
-Μα είναι διαφορετικό. Δεν είναι το ίδιο.
-Εμένα για κέρδος μου κάνει και το κέρδος είναι το ίδιο παντού. Αν πω στόχος, θα΄ναι καλύτερο;
-Δηλαδή;
-Μα δες, όλα γύρω μας κατευθύνονται από στόχους και σκοπούς, τίποτα δεν αιωρείται έτσι ανόητα και αφηρημένα.
-Ναι, και τί σημαίνει αυτό;
-Πού να ξέρω εγώ; Εγώ ξέρω μόνο τί σημαίνει για μένα.
-Τί σημαίνει για σένα;
-Οτί έχω δίκιο να γενικεύω καθημερινές μου στιγμές και να τις αναλύω με ένα γενικότερο πρίσμα.

*Διαφημίσεις*

-Απλά θα ήθελα να κλείσω τα μάτια μου πρώτα.
-Γιατί;
-Για να μη σε δω να τρέχεις. Είμαι τρελλή.
-Εντάξει, κλείσ'τα καλύτερα.

*Διαφημίσεις*


-Μήπως να τρέξω εγώ τελικά; Εσύ φαίνεσαι πιό τρελλός από μένα για να το΄κανες αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: