Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Κατηγορίες φρούτων # 4 "Το ξενέρωμα"

Περιγραφή:

Γυρνάς σπίτι σου κουρασμένος επειδή διάβαζες, αν δε ταυτίζεσαι πάρ'το "δούλευες", αν πάλι δε σε ελκύει το αφήνω κενό και το συμπληρώνεις στη συνέχεια εσύ. Περνάς μιά βόλτα απ'τη κουζίνα να δείς τί διάολο θα μασαμπουκώσεις και  ξάφνου σου φτιάχνει όλη σου η μέρα. Το βλέπεις να κάθεται εκεί με το κοτσανάκι του, πορτοκαλί πορτοκαλί και περιμένει να το ξεφλουδίσεις χωρίς να σε νοιάξει αν θα σου στοιχειώσει τα δάχτυλά με τη μυρωδιά του.
Εδώ θέλω να σε φανταστείς χαρούμενο και ικανοποιημένο γιατί το μανταρίνι είναι ένα απ' τα αγαπημένα σου φρούτα και είσαι έτοιμος να το βάλεις στο στόμα σου. Νιώθεις το απαλό μανταρινάκι κάτω από τα δόντια σου και την ώρα που γεύεσαι τους πρώτους του χυμούς (ναι ξέρω ακούγεται πρόστυχο, κι εγώ το συνειδητοποίησα, αλλά ορκίζομαι πώς μιλάω ακόμα για το μανταρίνι) παίρνεις πρέφα το κουκούτσι που σου ρουφάει όλη σου την διάθεση για ζωή σαν να ήταν Θανατοφάγος.
Ναι, καλά κατάλαβες, έχεις να κάνεις με "κλεμεντίνα" (να διαβαστεί με τον πιό ταπεινωτικό ύφος φωνής που διαθέτεις) κι όχι με μανταρίνι. Η κλεμεντίνα είναι η απομίμηση του μανταρινιού και μάλιστα η ελαττωματική. Είμαι σχεδόν σίγουρη πώς η κλεμεντίνα κατασκευάζεται στην Κίνα λόγω φθηνού εργατικού δυναμικού και ισχυρής ικανότητας στην μαζική παραγωγή. Κοινώς, αν ήταν:

  • τσάντα θα΄ταν η μαιμού Ελ-Βί έξω απ'τον Μασούτη. 
  • ταινία θα΄ταν τoυ Αγγελόπουλου.
  • τραγούδι θα΄ταν το ριμέικ της Πριγκηπέσσας απο Καρρά.
  • μεξικάνικο σήριαλ θα΄ταν η  Usurpadora
Νομίζω έκανα κατανοητό τί ήθελα να πω.

Που μπορείς να το βρείς;

Εκεί που είναι τα μανταρίνια, συνήθως δίπλα τους. Ίσως πιό σωστό θα ήταν να πω, εκεί που θα έπρεπε να είναι τα μανταρίνια αλλά συνήθως είναι οι κλεμεντίνες. 

Lifestyle:

Η κλεμεντίνα έχει τρομακτικά κόμπλεξ, είναι διχασμένη προσωπικότητα με επικίνδυνα σχιζοφρενικές τάσεις. Είναι μυθομανής καθώς υποστηρίζει πως είναι μανταρίνι.
Έχουν αναφερθεί μαρτυρίες καταναλωτών που εκμυστηρεύονται πώς κατά την αγορά μανταρινιού, οι κλεμεντίνες σαν τις σειρήνες του Ομήρου φωνάζουν "αγόρασε εμένα, εμένα". Ειδικοί αποκλείουν τέτοια φαινόμενα, στηρίζοντας πώς απλά προσπαθούν να δικαιολογήσουν στους άλλους γιατί αγοράσαν κλεμεντίνες και όχι μανταρίνια καθώς δύο είναι τα τεινά και τα δύο ίσως να προκαλούν αισθήματα ντροπής:

  • Να είναι οικονομικό το θέμα καθώς οι κλεμεντίνες είναι πιό φθηνές από τα μανταρίνια και ίσως ο αγοραστής να μην είχε αρκετά χρήματα ή
  • Να τα αγόρασε καταλάθως που είναι και ο πιό συχνός λόγος να΄χει κανείς σπίτι του κλεμεντίνες.
Θύματα λοιπόν  ή ανασφαλείς καταναλωτές; Τα συμπεράσματα δικά σας.

Κλείνοντας θα ήθελα παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος ειλικρινά αν όντως αγοράζει επίτηδες κλεμεντίνες ενώ γνωρίζει πως υπάρχουν τα μανταρίνια και φυσικά να μου παραθέσει τουλάχιστον δύο εύλογα επιχειρήματα.
 Απορρίπτεται η απάντηση "Μου αρέσει να σηκώνω το μανταρινάκι στο φως για να δω τα κουκούτσια απο μέσα", ενώ η απάντηση "Ρισκάρω στη ζωή μου και μου αρέσει η ανδρεναλίνη οπότε αγοράζω μισά μισά μανταρίνια και κλεμεντίνες για να μη ξέρω πότε θα πετύχω κουκούτσι και πότε όχι", "Είναι σα να παίζεις ρώσικη ρουλέτα με μία σφαίρα μές το πιστόλι" θα είναι αποδεκτή και ίσως πάρει και εύσημα. 
Αν είσαι emo σίγουρα η κλεμεντίνα είναι το αγαπημένο σου φρούτο γιατί μισείς τον εαυτό σου και σου αξίζει να τρως μανταρίνι με κουκούτσι. 

3 σχόλια:

Unknown είπε...

klaiw.. ;)

Ανώνυμος είπε...

εγω μαρινα τα σιχαινομαι τα μανταρινια γιατι μυριζουν!και με απογοητευσες που τα βαζεις στα τοπ των φρουτων!με εκνευριζεις!αλλα εχεις ενα ποιντ οτι αυτα με τα κουκουτσια(ναι τρωω μανταρινια μονο οταν μου τα ταιζει ο μπαμπας μου χωρις να τα πιανω)ειναι απειρως εκνευριστικα!ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ.ΠΑΛΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΣΤ ΕΚΑΝΕΣ.
φιλουμπες αρετονι

Marina, Marina Marinaaa είπε...

@Kwstas: ... :):):)...
@αρετόνι: όχι δε γίνεται να σε ταίζει ο μπαμπά σου μανταρίνια για να μυρίζουν τα χέρια σου...Δε το δέχομαι!