Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Κατηγορίες Σπαστικών Ανθρώπων #11 "Ο Αμφιθεατροσπάστης"



Δε σταματάνε ποτέ. Έχουν κατακλείσει ταβέρνεςσινεμάβιβλιοθήκες συναυλίεςΚαρναβάλιαιστορίεςανέκδοταFacebook αλλά εξακολουθούν να βρίσκονται πάντα ανάμεσά μας προκειμένου να μας τη σπάσουν και πάλι. Ο λόγος αυτή τη φορά για τον Αμφιθεατροσπάστη που εμφανίζεται με τις παρακάτω μορφές:


  • Το Πνεύμα Αντιλογίας βρίσκεται εκεί για να μην αφήσει όχι μόνο τον καθηγητή αλλά οποιoνδήποτε άλλο που θα μιλάει , να σταυρώσει  κουβέντα. Θα του κάνει στα ίσα και χωρίς λόγο επίθεση μόνο και μόνο γιατί δεν του επιτρέπεται (άντε βγάλε άκρη τώρα από ποιόν και τι διάολο υπηρετεί) να περάσει κάτι έτσι ασχολίαστο. Κατά τη διάρκεια του αντιλόγου του, παίρνει  φάτσα φάση «Στη λέω και το ξέρεις» ενώ κοιτάει στα μάτια τον ομιλητή με μίσος λες και του ‘θιξε τον πατέρα. Όλοι οι άλλοι συνηθισμένοι πιά κι όχι μόνο οι ομιλητές, τον καταριούνται .
  • Ο Μπούρδας επίσης δεν αφήνει τίποτα να περάσει έτσι αλλά αυτός δε θα κολλήσει μόνο στους φοιτητές και στον καθηγητή αλλά extra bonus και στο Πνεύμα Αντιλογίας. Αυτή τη φορά θα ακουστούν τρελλές και πλήρως ανούσιες μπούρδες, άσκοπες αερολογίες και ανόητες (και καλά αποστομοτικές) ερωτήσεις που δεν έχουν σκοπό να απαντηθούν αλλά βοηθούν τον αγαπητό μας Μπούρδα, να φανεί το λιγότερο εξυπνάκιας.

Προσοχή ο Μπούρδας να μη συγχέεται με τον αγαπημένο σε όλους:

  •  Μπαρούφα! Το τί μπορεί αυτό το στόμα να ξεστομίσει δε μπορούν να το φανταστούν ούτε οι παραγωγοί του family guy . Μπορεί να σε ισοπεδώσει στα ίσα και χωρίς έλεος ή απλά να σου φτιάξει τη μέρα. Δεν το χει σε τίποτα να ανοίξει το στόμα του και να πετάξει εκείνη την ατάκα που θα κάνει το αμφιθέατρο να:
 α)σωριαστεί στα πατώματα από τα γέλια,
 β)να το παραλύσει και να ακολουθήσουν λεπτά σιγής, τέλος
 γ) να αναγκάσει τον καθηγητή να σταματήσει το μάθημα λόγω ανικανότητας του να συνεχίσει 

 Θα ακολουθήσουν παραδείγματα αγαπημένων μπαρουφών: (προσοχή είναι αληθινές)

Μπαρούφας #1:  "Ο Ψυχρός Πόλεμος ονομάστηκε ψυχρός επειδή έγινε χειμώνα"
Μπαρούφας #2:  "Ο Ρουσσώ έζησε 400 χρόνια"
Μπαρούφας #3:  "Μαρξ Βέμπερ και  Τζόν Λένιν"

Λεπτή όμως ενδιαφέρουσα διαφορά παρουσιάζει ο:

  • Ξερόλας από το Πνεύμα Αντιλογίας , αυτή τη φορά. Ο Ξερόλας δε πετιέται μόνο και μόνο για να την πει επειδή νιώθει πώς είναι χρέος του να παριστάνει τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά ο Ξερόλας μας είναι κομπλεξικός και πρέπει να αποδείξει σε όλους οτί πολύ απλά το ήξερε. Το όλο θέμα έχει τις απαρχές του στο εκνευριστικό βλέμμα κατανόησης και ταυτόχρονα συγκαταβατικού κούνηματος του κεφαλιού φάση « ναι ναι κύριε καθηγητά, έτσι όπως τα λέτε είναι» και πού και πού πετάει και ένα «ε ναι έτσι είναι». Στη συνέχεια έρχεται η καταστροφική ώρα που θα σηκώσει το χέρι του και αρχίσει να μιλάει. Το τί άχρηστη πληροφορία άκυρη και χωρίς λόγο, έχεις να ακούσεις δε λέγεται.

    Μεγάλη διαφορά όμως παρουσιάσει ο Ξερόλας από τον:
    • Οντως Ξερόλα ή αλλιώς Ψαγμένο. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα πού μπορεί να τα ξέρει όλα αυτά. Στον ίδιο κόσμο ζούμε, πάνω κάτω στην ίδια ηλικία είμαστε. Δε γίνεται να ξέρεις αυτή τη λεπτομέρεια, όλες τις χημικές ενώσεις, τι φορούσε ο Τσε στη πιο ψαγμένη επαναστατική βραδιά, τα χομπυ του Μοντεσκιέ, πότε ανακαλύφθηκε το κάθε τί και γιατί. Σταμάτα να μας κάνεις να νιώθουμε άσχημα και να μας τρομάζεις με τις γνώσεις σου και άντε τράβα σε κάνα τηλεπαιχνίδι!

    • Ο Αριστερός. Όταν σηκώσει το χέρι του αυτός ο άνθρωπος ξέρουμε όλοι πολύ καλά τι μας περιμένει για το επόμενο εικοσάλεπτο με μισάωρο. Το ξέρει κι ο καθηγητής αλλά όσο και να προσπαθήσει  να τον αποφύγει, στο τέλος αναγκάζεται να του δώσει το λόγο και εκεί αρχίζει το παραλήρημα.

    1) Ξεκινάει με μία μίνι βιογραφία του Μαρξ
    2) Συνεχίζει με μία παρουσίαση του Μαρξισμού.
    3) Αναφέρεται  στις σημερινές πολιτικές οικονομικές και κοινωνικές καταστάσεις.
    4) Τις συγκρίνει με τις παλιές
    5) Αναλύει τις επιπτώσεις του καπιταλιστικού συστήματος
    6) Αποδεικνύει πόσο έχει και δεν έχει επηρεάσει ο Καπιταλισμός τα πάντα και συνεπώς:

    Αξιοθαύμαστα συνδέει το μάθημα με τον λόγο του και πάντα καταφέρνει όντως να΄χουν βάση αυτά που λέει. Συμβαίνει σε όλες τις σχολές ,όχι μόνο σε θεωρητικές, καθώς μπορεί να αρχίσει να μιλάει μόνο και μόνο επειδή ο καθηγητής...
    -πληροφορικής ανέφερε την "επανάσταση" των μηχανών!
    -χημικού ανέφερε την "παλη" των σωματιδίων!
    -βιολογικού μίλησε για το "κέντρο παραγωγής" ενέργειας αναφερόμενος στα ρημάδια τα μιτοχόνδρια!

    • Ο ωραίος, θα στη σπάσει επειδή άπαξ και τον πάρει το μάτι σου, ξαφνικά ακόμα και τη βιογραφία σου να αναλύετε στην αίθουσα  θα΄ναι βαρετή κι ανούσια. Θα τον κοιτάς συνέχεια, θα προσπαθείς να αποσπάσεις πληροφορίες με τον τρόπο που μόνο ένας φοιτητήες ξέρει: "ποιος είναι, πώς τον λένε, τί εξάμηνο, αν είναι Θεσσαλονικιός, πού μένει, πού βγαίνει, άμα τα΄χει με καμία, άμα γουστάρει καμία κλπ". Στο τέλος του μαθήματος θα μπορείς εσύ πλέον να παρουσιάσεις το δικό του βιογραφικό (σε αυτόν ή σε όλο το αμφιθέατρο αν όντως είναι τόσο ωραίος).

    • Η άγνωστη μούρη. Κάτσε ρε φίλε, πτυχίο έφτασα πού ήσουν τόσα χρόνια; Είμαστε κατά μυστήριο τρόπο στο ίδιο έτος, δε σ’έχει δει ποτέ και κανένας, αλλά μου παρακολουθείς το πιο τελευταίο και ξεχασμένο μάθημα όλων των εποχών! Είσαι ικανός να μη ξέρεις καν σε τί σχολή πέρασες.  Κι άμα μ’άρεζες; Άμα σε είχα γνωρίσει δηλαδή  στο πρώτο έτος και σ’ερωτευόμουν; Γιατί δηλαδή μου κατέστρεψες τον έρωτα στα χρόνια της φοίτησής μου;..



    • Ο Ξαναδιαβασμένος ή αλλιώς πολλές φορές κομμένος στο ίδιο μάθημα, που το παίζει και αλάνι στα μικρά. Φίλε, δεν υπάρχει ούτε περίπτωση πρώτον ούτε λόγος δεύτερον να ξέρεις το συγκεκριμένο πράγμα. Είναι φως φανάρι οτί απλά έχεις ξανάρθει μια βόλτα από’δω και το ξέρουμε όλοι! Όχι ρε πες μου εσύ αλλιώς γιατί ξέρεις ή μάλλον από πού αλλού έμαθες αν όχι από’δώ, τι ποσοστό πήρε το κόμμα του Πλαστήρα στις εκλογές του ’36. Μη τυχόν και μου πείς από εφημερίδες. 


    • Η Παιχνιδιάρα Τσιχλοφουσκίτσα που με όλο της το καμάρι και με φάτσα αθωότητας θα ρωτήσει τον καθηγητή της με νάζι αν τα Δεκεμβριανά ονομάστηκαν έτσι επειδή συνέβησαν τον Δεκέμβριο ή αν η Λευκορωσία είναι η Ρωσία το χειμώνα επειδή χιονίζει και είναι λευκή σημειώνοντας στο ροζ χνουδωτό της σημειωματάριο με το ροζ στυλό της που΄χει πάνω του το κεφάλι του Tweety. Είναι εκείνη που ρώτησε εκείνο το θρυλικό "Το ήξερες;" όταν ο καθηγητής ρώτησε για πλάκα "Πόσες ανηφόρες έχει η Τούμπα" κι εσύ απάντησες "Όσες κι οι κατηφόρες".

    • Η Σπαστικιά Ομιλία. Πολλές φορές γνωρίζουμε κάποιον και δεν τον συμπαθούμε γιατί μας τη σπάει η φάτσα του. Δε πα΄να΄ναι και το καλύτερο παιδί του κόσμου, δε θα τον πας γιατί απλά δε σου κάθεται καλά η μούρη του. Ε, σ’ένα αμφιθέατρο συμβαίνει το ίδιο ακριβώς μόνο που αυτό που σου τη σπάει  είναι η φωνή αυτού που μιλάει. Όταν μιλάει θες να γυρίσεις και να ψάξεις να δείς τι πλάσμα μπορεί να ξεστομίζει αυτή τη φωνή και θες να του σπάσεις τα μούτρα έτσι ώστε να πάρει η μπάλα και το στόμα του! Η χροιά του, ο τόνος του, η άρθρωσή του, ο ευρύτερος τρόπος προφοράς του, το τέμπο του και η «μελωδία» της φωνής του είναι αρκετά χαρακτηριστικά κάποιου για να σου τη σπάσει άσχημα εν ώρα μαθήματος άσχετο με το περιέχομενο των λεγομένων του.  
    extra tip:  Ας θεωρηθεί σύμπτωση που τυχαίνει τις περισσότερες φορές η σπαστικιά φωνή να είναι εκείνη του Ξερόλα! Ή μήπως δε σου πέρασε απ' το μυαλό;


    Miscellaneous: Έχω την εντύπωση πώς ξέχασα την πιό σημαντική  μορφή κάποιου Αμφιθεατροσπάστη. Καθηγητή θαρρώ τον λένε. Όμως επίσης έχω την εντύπωση πώς γεννιέται μία καινούργια κατηγορία εδώ που χρειάζεται να αναλυθεί το συντομότερο!